روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
رامیسارامیسا، تا این لحظه: 4 سال و 13 روز سن داره

روزبه شاهزاده ایرانی

جمعه 2اسفند

1392/12/2 22:34
نویسنده : مامان فهیمه
113 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز جمعه ، صبح من و روزبه جون ساعت 9 از خواب پاشدیم.

البته روزبه باصدای خداحافظی بابا امیر از خواب بیدار شد و سریع سراغ daddyشو از من گرفت و گفت که daddy کجاس میخوام بغلش بخوابم.بغلش کردم رفتیم حیاط با daddy خداحافظی کرد و رفت.

روزبه خان دیگه بهونه گرفت. کلا سرحال از خواب بیدار نشد.

کلی بهونه.

صبحونه خورد اما بهونه کیک و خوراکی میگرفت.

جیغ جیغ نمیکرد اما حالش میزون نبود.کلا روزبه امروز ی طوری بود .

کلی هم مامان فهیمه دعواش کرده.

اخه دیوارارو خط خطی کرد. یکم ناهار خورد. اصلا فیتیله نگاه نکرد.

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

امروز پسرم خیلی دمغ بود.

قربان بره مامانش ،حسابی هم از من نه شنید و دعواش کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)