روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
رامیسارامیسا4 سالگیت مبارک

روزبه شاهزاده ایرانی

بدون عنوان

1392/6/24 12:42
نویسنده : مامان فهیمه
243 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت میخوام راجع به چشم های روزبه حرف بزنم نمیدونم چرا خیلی حالم بد میشه و بغض میکنم

روزی که روزبه دنیا اومد  دوستایی که با من و یا قبل از من تجربه مامان شدنو داشتن اکثرا میدیدم که گه گداری گریه میکنن با گریه بچه هاشون،   با خودم عهد کردم قوی باشم

نمیدونم

کاش هیچ وقت این عهدو نمیکردم

چون واقعا کم اوردم

فردا مفصل واستون تعریف میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
28 شهریور 92 18:25
سلام دوباره فهیمه جونی.امروز پسرم خیلی خوابیده وقتم آزادتره.ممنون که بهم تلگراف زدی.راستش اینم یکی دیگه از کشفای جدیده تا به حال ازش استفاده نکرده بودم.یه تلگرافم برات زدم البته قبل از اینکه پیامتو بخونم.نزدیک اذانه برای پسر گلت دعا می کنم.امیدوارم هر چه زودتر خوب خوب شه.موفق باشی.
عمه فهیمه
4 اسفند 92 1:17
سلام عزیزم. من اطمینان دارم چشمهای روزبه عمه خوبه خوب میشه. مگه میشه خدا دعای عمرو واسه برادرزادش براورده نکنه !؟