روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
رامیسارامیسا، تا این لحظه: 4 سال و 5 روز سن داره

روزبه شاهزاده ایرانی

پدربزرگت(93/2/16)

1393/2/16 14:38
نویسنده : مامان فهیمه
173 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز سالگرد پدربزرگت(بابای مامان فهیمه اس).

روزبه ،من  عاشق بابام بودم و هنوزم هستم.البته این ی امر طبیعیه.اما بنظرم خیلی مهمه که بعد گذشت سالها بتونی حتی بعد از نبودش بهش افتخار کنی.

خیلی دلم واسش تنگ شده و بیشتر از هرموقعی الان به حضورش و وجودش نیاز دارم.

دلم خیلی حواشو کرده.واقعا بهم ریختم.

روزبه ،پسر گلم خیلی افسوس میخورم که از دیدن محبت و لبخنداش محروم شدی.

خیلی بی انصافیه که نمیتونی ببینیش و.......

البته تو یه پدر بزرگ مهربون دیگه داری.خدا همیشه سایه اشو رو سرما نگه داره و همیشه سالم وسلامت باشه.

پدرم (حاج حسن بهرامی پور)روحت قرین رحمت الهی باد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)