روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
رامیسارامیسا، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره

روزبه شاهزاده ایرانی

31تیر ماه 93

1393/4/31 23:41
نویسنده : مامان فهیمه
173 بازدید
اشتراک گذاری

جوج.ی من عاشق مارش مالوس.دیشب قبلاذان امیر داشت میرفت بیرون.پیشی خونه ماهم که در این مواقع (نرم نرم)اگه جواب نداد با جیغ و گوله گوله اشک میره بیرون.

روزبه کاملا میدونه طاقت امیر نسبت به گریه هاش کمه. خلاصه رفت.

رفتن واسه افطار من نون خریدن و ..... .موقع برگشت با ی پفک گنده و سرو صورت نارنجی ی ، نونم زیر بغلش پله هارو اومد .

افطار دور هم خوردیم.

من و روزی یکم دنبال بازی کردیم.

مگه این جوجو میذاره من tv ببینم.

دیگه از کارای این اتیش پاره بگم که این نیمکت ناهارخوری از دست روزبه اسایش نداره.میکشونه پای اپن ، پای ظرفشویی ، پای پنجره.

دیشب رو بگو!!!

نیمکتو کشیده پای یخچال ، اب خورده . لیوان تو دستش ، دوباره نیمکتو کشیده  پای ظرفشویی.اب رو وا کرده شروع کرده به  شست و شو. بچم کلی ذوق میکرد.

(((عکس انداختم .حتما میذارم)))

هرچی میگم مامان جان ، بسه.میگه ی دیخه صب کن.دارم لیوانو میشورم.بعدشم دستش.بعد صورتش.بعد عینکش.خلاصه زوری اوردمش پایین.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)