روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
رامیسارامیسا، تا این لحظه: 4 سال و 11 روز سن داره

روزبه شاهزاده ایرانی

بدون عنوان

1393/7/6 11:26
نویسنده : مامان فهیمه
122 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم دیر از خواب پاشدو هرچقدر به daddy گفتم که زود بیدارش کن دلش نیومده بود.ساعت 10.30 روزبه جونم رفت مهد تا 2.

کلی توحیاط بازی کرده بود. و خودش میگفت که خمیر بازی هم کرده.من شب به علت ترافیک سنگین خیلی دیر رسیدم خونه.روزبه خواب بود و 10 دقیقه بعد رسیدن بیدار شد و سریع مارش مالو شو خواست.

کلی ذوق کرد.امروز طعم جدید واسش گرفته بودم.مغزدار کاکائویی.

خوشش اومد.

دوروزه که تبلیغ مدرسه موشهارو میبینه کلید میکنه که توروخدا بریم مردسه موشی هارو ببینیم.

شب بهش گفتم لطفا برو کیفت بیار.

وروجک بمن میگقت من بهت اجازه نمیدم به کیفم دست بزنی.اجازه نداری درشو واکنی.

با کلی خواهش اخرش بهم اجازه دسترسی به محتویات کیفشو داد که صد البت خالی بود.میخواستم وسایل فرداشو بذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)