روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
رامیسارامیسا، تا این لحظه: 4 سال و 8 روز سن داره

روزبه شاهزاده ایرانی

چهارشنبه 12 شهریور

1393/6/13 13:13
نویسنده : مامان فهیمه
163 بازدید
اشتراک گذاری

امروز زنگ زدم خونه مامان اینا با روزبه صحبت کنم با دادا رفته بود اونم با موتور. وای وای اگه بابا امیر بدونه.

ظهر دوباره زنگ زدم داشت اب بازی میکرد.کنار سینک ظرفشویی نشسته بود.هرچی مامانی صداش کرد بیا فهیمه اس،گفت بگو دستم بنده.دستام هم خیسه.

قبلش هم با daddy صحبت کرده بود.من که با مامان صحبت میکردم از تو اشپزخونه داد زد گفت مامانی به مامانم بگو daddyمنو دعوا کرد سوار موتور شدم.

غروب که من رفتم خونه مامان اینا دیدم روزبه نیس.

ثنا اومده بود برده بودش مهد.زنگ زدم برم بیارمش  گفتن خوابیده.

من حدود ساعت 7 بود یسر رفتم بیرون تا ی بوتیک که اگه لباس مشکی مناسب دیدم بگیرم.بعدش رفتم تا سرکوچه عمه زری که بهم زنگ زدن گفتن بردنش خونه مامانی.من رفتم سریع تریپ مظلومیت ور داشت نگو لاک پشت واسش اورده بوده عمه زریش. خیلی باهاش ور میرفته عمو احد قایم کرده بود.

خلاصه دوباره عمه زری لاک پشتو بهش داد.شبم اوردش خونه.کلی ذوق میکرد بچم.تو راه برگشت خونه روزبه تکون نخورد.به هوای لاک پشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)