روزبهروزبه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
رامیسارامیسا، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

روزبه شاهزاده ایرانی

روزبه یعنی تمام من

1394/1/25 14:46
نویسنده : مامان فهیمه
258 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، عمرم ، نفسم

مامان قربونش بره

گاهی دلم از خودم میگیره، ازینکه بهش سخت میگیرم ، بهش زیاد نه میگم ، و گاهی به گریه هاش علی الظاهر بی اعتنا میشم

اخه دوست دارم قوی باشه ، و بدونه زندگی همیشه یهش اره نمیگه ، دوست دارم اجازه نده کسی بهمش بریزه و با احساساتش بازی کنه

دلم نمیخواد تنها باشه ، دوست دارم مغرور باشه و نخواد هرچیزی رو تمنا کنه بلکه بدست بیاره.

دوست دارم نه گفتنو یاد یگیره

مطمئنا همه مامانا دوست دارن بچه شون کامل باشه..........اما من نمیخوام روزبه کامل باشه میخوام خودش باشه ......گاهی دوست دارم شبیه من بشه........

اما در حد من احساساتی نباشه و برخلاف من اندکی زبان تملق رو یاد بگیره.و غصه هاشو درون خودش نریزه و 100% برخلاف من خودخواه باشه .

عزیزتزینم.......امید من............تنها بهونه زندگیم.........

مامان وقتی پیشت نیس خیلی دلتنگته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)